Demirdöküm Klima Arıza Kodları

Demirdöküm klima arıza kodları; Demirdöküm markasına ait klimalarınızda oluşan problemler konusunda bilgi sahibi olmak isterseniz bilgileri sizleri için sunacağız. Demirdöküm klima kullanıcıları ekran başına… Demirdöküm klimanızda hata kodu belirdi ve bu konuda bilgi sahibi olmak istiyorsanız eğer sayfamızı incelemenizi tavsiye ederiz. Bu konudaki bilgileri sizler için sayfamızda derledik ve sunmaktayız. Aşağıdaki bilgileri okuyarak sizler de Demirdöküm klimanızın verdiği hata kodu konusunda ve yapılması gerekenler konusunda bilgi sahibi olabilirsiniz.

demirdokum-klima-ariza-kodlari

E1-E2-E3-E4 arıza kodu: Sıcaklık sensörünün kapalı olduğu ya da devre dışı kaldığı anlamına gelmektedir. Kullanıcı olarak yapabileceğiniz işlem olmaz. Parça değişimi gerekeceğinden Demirdöküm Klima Servisi’ni aramanız gerekir.

E6 arıza kodu: Dış ünite koruması anlamını taşıyan arıza kodudur. Bu durumla alakalı yardımları Demirdöküm Servisi’nden almanız gerekmektedir.

E8 arıza kodu: Electrostatik toz kaplama problemidir. Sorunun çözümlenmesi adına servisi aramanız gerekmektedir.

E13* arıza kodu: Kompresör ön tanıtımlı fazda olduğunda bu hata kodu ekranda belirmektedir. Bu durum karşısında servis yardımı almanız gerekir.

E14* arıza kodu: Kompresör faz bağlantısının yanlış olduğunu belirten hata kodu olmaktadır. Kullanıcı olarak yapabileceğiniz herhangi bir müdahale durumu söz konusu olmaz. Arızanın onarımı adına servisi çağırmanız gerekmektedir.

P4 arıza kodu: İç ünite evaporatör sıcaklığının yüksek ya da düşük durumda olduğunu belirten ve bu durum sebebi ile de kompresör koruma özelliğinin devreye girdiğini belirten hata kodudur. Bu sorunla karşılaştığınız zaman öncelikle klima filtresini temizlemeniz gerekir. Filtre temizliği sonrasında sorun düzelmez devam ederse Demirdöküm Klima Servisi’nden yardım almanız gerekir.

P5 arıza kodu: Dış ünite kondenser sıcaklığının ya yüksek ya da düşük olduğunu belirten bu nedenle de kompresör koruma özelliğinin devreye girdiğini anlatan arıza kodudur. Bu durum karşısında hava giriş kanalında engel olucu madde var mıdır diye kontrol etmeniz gerekmektedir. Eğer yoksa servisi arayarak yardım almalısınız.

P7 arıza kodu: Çıkış sıcaklığının aşırı yüksek olduğunu belirten arıza kodudur. Bu durumda kompresör koruması devreye girmiştir. Sorunun çözümlenmesi için Demirdöküm Servisi’ni aramalısınız.

P9 arıza kodu: Soğuk hava koruma özelliğinin devreye girdiğini anlatan arıza kodudur. Sıcaklık yeterli seviyeye ulaştığı zaman sorun çözümlenecek Demirdöküm klima ekranındaki bu hata kodu silinecektir.

P10 arıza kodu: Çıkış basıncı korumasının devreye girdiğini belirtir. Yapabileceğiniz işlem olmadığından servis yardımı almalısınız.

P11 arıza kodu: Emme basıncının korumasının devreye girdiğini belirten hata kodudur. Servisi arayarak bu konuda yardım talep etmeniz gerekmektedir.

P12 arıza kodu: Yüksek akım korumasının devrede olduğunu belirtir. Sorunun çözümü adına yapmanız gereken Demirdöküm Servisi’ni aramaktır.

HS arıza kodu: Buz çözmenin devreye girdiğini belirtir. Bu bir arıza değildir. Buz çözme işlemi bittiğinde sorun çözümlenecek Demirdöküm klima normale dönecektir.

NOT: Yukarıda belirtilen E13 ve E14 arıza kodlarının üstünde * sembolü bulunmaktadır. Bunun anlamı bu hata kodlarının Demirdöküm markalı bazı modellerinde geçerli olmasıdır. Her model klimada aynı anlamı taşımamaktadır.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s