Demirdöküm İsofast Arıza Kodları

Demirdöküm İsofast arıza kodlarının açıklamalarını merak ediyorsanız aşağıda belirttiğimiz açıklamaları okuyarak detaylı bilgi sahibi olabilirisiniz.

F01/F04 Arıza Kodu: Demirdöküm İsofast kombide bu arıza kodunun anlamı ateşlemenin başarısız olduğunu belirtmektedir. Kombinin ateşleme yapmaması sonucunda kullanıcı olarak kombiden herhangi bir verim alamazsınız. Bu nedenle İsosat Kombi Servisi ile iletişime geçmeniz gerekir.

F02 Arıza Kodu: Bu arıza kodu kombinin hava akış sistemi ile ilgili bir sorun olduğunu belirtmektedir. Bu edenle kombi hava akışını sağlayamaz. Prosestat da sorun olabilir. Kesin çözüm için Demirdöküm İsofast Servisi ile iletişime geçiniz.

isofast-ariza-kodlari

F03 Arıza Kodu: Kombi ekranında beliren bu arıza kodu 2 saat 40 dk içinde bu sorunu kullanıcıya yaşatıyorsa prosestat ile alakalı bir sorun mevcuttur diyebiliriz. Sorunun çözümü için Demirdöküm Servisi ile görüşmeniz gerekir.

F05 Arıza Kodu: Bu arıza kodu cihazın aşırı ısınmasıdır. Aşırı ısınma sonucu limit termostat sensörü hasar görmüş olabilir ve bu nedenle de arızaya geçtiğini söylememiz doğru olacaktır. Kullanıcı olarak cihaza müdahalae etmeden Demirdöküm Servisi ile iletişime geçiniz.

F06 Arızası: F06 Arız aKodu Demirdöküm İsofast kombilerde radyatör sensöründe sorun olduğunu belirtir. Bu nedenle kombi petekleri ısıtmaz ve randıman sağlamaz. Belirttiğimiz sensörün değişimi gerektiğinden dolayı Demirdöküm Servisi ile iletişim halinde olunuz.

F07 Arıza Kodu: Kombi içerisinde sıcak su için çalışan sensörde arıza olduğunu belirten arıza kodudur. Bu durumda sensörün arızalı olması sebebi ile Demirdöküm Servisi tarafından değişimi yapılır. Sorun çözümlenene kadar kombiden sıcak su alamazsınız.

F08 Arıza Kodu: Demridöküğm İsofast kombi ekranında bu arıza kodu var ise bu durumda kombinin kalorifer sensörü arızalıdır.  Fakat şöyle bir durum söz konusu olur ki önemli olan durum ise hasngi sensörün arızaya geçtiğidir. Birçok sensörde sorun olabilir. Arızanın tespiti ve müdahalesi için Demirdöküm Servisi ile iletişime geçiniz.

F09 Arızası: Sıcak su sensörünün arızalı olduğunu belirten arıza kodudur. Dolayısıyla kombide sıcak su sorunu yaşanmaktadır. Demirdöküm İsofast Servisi tarafından sensör değişimi gereklidir. Demirdöküm Servisi ile iletişime geçiniz.

F10 Arıza Kodu: Kombinin radyatör devresine göndermiş olduğu suyun sıcaklık derecesini kontrol eden sensörün arızaya geçtiğini belirten hata kodudur. Görevini yerine getiremediğinden dolayı kullanıcı olaran bu hata kodunu alırsınız. Bu durumda Demirdöküm Servisi ile iletişime geçiniz.

F11 Arıza Kodu: Demirdöküm İfofast kombilerde bu arıza kodunun anlamı ana kartın sinyal almadığını ve dolayısıyla da cihazın bu durumda çalışmadığını gösteren arıza kodudur. Sorunun bir an önce çözümlenmesi için Demirdöküm Servisi ile görüşünüz.

F12 Arıza Kodu: Bu arıza kodu ise ekran kartının sinyal almadığını gösterir. Ekran kartı sinyal almadığında kombi ekranında bu arıza kodu yer alır.  Demirdöküm İsofast Servisi tarından ekran kartının değişimi ya da tamiri mümkündür. Bu durum ile ilgili gerekli yardımı Demirdöküm Servisini arayarak alabilirsiniz.

F13 Arıza Kodu: Kombi ekranında bu arıza kodu yer aldığı zaman kombinin ana kartı ile ilgili bir sorun var demektir. Teknik bir durum ile ana kart hasar görmüştür. Anakartın değişimi ya da tamiri mümkündür. İsofast Servisi ile iletişime geçiniz.

F14 Arıza Kodu: Klaorifer sıcaklık derecesinin 95 dereceden yüksek olduğunu benimseten arıza kodudur. Bu durumda cihazda kendiliğinden bir ısınma söz konusu oluyorsa cihaz müdahalede bulunmadan Demirdöküm Servisi ile iletişime geçilmelidir.

F15 Arıza Kodu: Kombinin gaz mekanizmasına bağlı olan üç yollu vana grubuna ait olan steps motorda arıza olduğunu göstermektedir. Bu gibi durumlarda steps motorun değişimi gerekir. Bu konu hakkında ayrıntılı bilgiyi Demirdöküm Servisi ile görüşerek alabilirsiniz.

F16 Arıza Kodu: Bu arıza Kodu brülörün sönmesi durumunda ateşlemenin hala devam ettiğini bildiren arıza kodudur. Demirdöküm İsofast kombide iyonizasyon sorunu yaşanmaktadır. Bu konudaki yardımı Demirdöküm Servisi sizlere sağlayacaktır.

F17 Arıza Kodu: Kombiye gelen elektrik voltajının 170 V den düşük olduğunu gösterir. Sürekli olarak bu sorunu yaşıyorsanız voltaj düzenleyici regülatör kullanmanızda fayda olacaktır. Ayrıntılı bilgi için Demirdöküm Servis ile iletişime geçiniz.

F18 Arıza Kodu: Ekranda yer alan bu arıza kodu ekran kartında sorun olduğunu belirtir. Fakat diyorsanız ekran kartı değişimi yapıldı bu sefer de ekran kartının ayarları yapılmamış demek olmaktadır. Fakat ekran kartında herhangi bir müdahale söz konusu değil ise ekran kartının arızalı olduğunu söylememiz doğru olacaktır.  Demirdöküm İsofast Servisi ile iletişime geçenizde yarar olacaktır.

F19 Arıza Kodu: Cihazın radyatör sistemine bağlı olmadığını belirten arıza kodudur.  Bu durumda peteklerin az ısınmasına ya da hiç ısınmamasına neden olur.  Bu sorunun çözümlenebilmesi için Demirdöküm Servisi ile görüşülmelidir.

F20 Arıza Kodu: Bu durum ana kart ve ekran karının uyumlu olmadığını belirtir. Kombide ana kart veya ekran kartı değişimi yapıldı ise ayarlarının yapılmama durumu söz konusu olabilir.

F21 Arıza Kodu: Kombinin tesisat göndermekte olduğu suyun dolaşım sisteminde problem olduğunu gösterir. Cihaza müdahalede bulunmaksızın Demirdöküm Kombi Servisi ile iletişime geçiniz.

F23 Arıza Kodu: Kalorifer devre sıcaklığının 5 dereceden daha hızlı bir şekilde yükseldiğini belirten arıza kodudur. Tüketici olarak cihaza reset atınız. Reset işlemi sonrasında sorununuz düzelmiyorsa Demirdöküm Kombi Servisini arayarak destek alınız.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s